Wednesday 15 de May de 2024

Se alguén é responsable do atraso e sobrecusto da ampliación do Puente da Pasaxe ese é García Seoane.


Volvemos lembrar que, en mil novecentos noventa e tres, concedeu a licenza ao edificio de Copigal.

Oleiros, a dezanove de Novembro de 2022.- Para o Partido Popular de Oleiros clam ao ceo a hipocrisía e a mendacidad que emprega o alcalde ao abordar o tema da mobilidade no acceso á Coruña.

Segundo os populares, “El é o único responsable dos atascos que se producen tanto na ponte como en diferentes puntos do Concello asegurando que o Plan Xeral de Urbanismo fracasou rotundamente en todo o relativo á mobilidade.’

“Isto ponse de manifesto de maneira evidente coa concesión, no ano 1993, da licenza para a construción das dúas edificacións onde se instalou Copigal, pegadas ao Puente da Pasaxe, que no ano 1999 obtivo licenza de apertura.”

Segundo os populares para a ampliación da ponte haberá que pagar un dineral para poder derrubar devanditos edificios.

Pero o que chama poderosamente a atención e resulta sorprendente, é que a alcaldesa da Coruña sómese ás ocorrencias de García Seoane no descarte e aprobación de iniciativas que melloren dita mobilidade.

“Produce hilaridade que, por motivos estéticos e ecolóxicos, descártense as iniciativas viables e haxa consenso entre ambos os rexedores nas inviables, como o transporte marítimo entre ambos os concellos, máis nocivas medioambientalmente e economicamente disparatadas”

Para o Partido Popular de Oleiros establecer estacións de embarque nos portos de ambos os lados da ría, pavimento de acceso aos puntos de embarque, aparcamentos para os usuarios do servizo, dragaxes polo menos en Santa Cruz e Mera, para obter un resultado incerto en canto a frecuencias do devandito transporte sería un auténtico disparate. Só é necesario para valorar a viabilidade da devandita quimera presenciar como actúa o mar na zona uno dos moitos días de temporal onde as ondas asaltan as estradas.

“Nun día de choiva, vento e mar, habería dúbidas máis que razoables sobre o funcionamento do servizo, o que o converte en inútil.”

Cousa moi distinta é que se recupere a estrañada lancha a Santa Cristina, en tempada estival, para o que mesmo xa existe algunha embarcación que está a ofrecer paseos pola ría e coa que podería convirse un servizo regular durante o verán. Isto si podería aliviar, nalgunha medida, as terribles conxestións, neste caso nos accesos a Oleiros e ás súas praias, así como as dificultades de aparcamento a este lado da ría, cuestións nas que tamén fracasou o plan.